Sayfalar

12 Aralık 2012 Çarşamba

Bu dili neden yapıyorum ?

      Nûvorka Dili

Nûvorka Dili benim tarafımdan 12 Aralık 2012 tarihinde yapılmaya başlamıştır.
Çoğu kişi neden böyle saçma sapan işlerle uğraştığımı soruyor; bende diyorumki siz bunu anlamazsınız.
Ama şimdi burada size neden yaptığımı 2 madde şeklinde anlatacağım:

1* Yapmak enteresan geldiği için eğlenceli.

2* Dünyamız git gide tek dil olmaya başlıyor. Gelecekte Dünya'da ya İngilizce'nin başka bir versiyonu ya da 
yapay dillerden biri olacaktır. Bende yapay dilleri bu sebepten dolayı yapıyorum. Bu dilin seçilmesi olası bir durum değil ama ben ufacık bile olsa yapay dillere yardım etmek isterim. 

Bana DilForum'da destek eden arkadaşım "Emperyoro"'ya teşekkür ederim.
Oda bir dil oluşturmuş; adı "Nomuli".
Buda sitesi:    http://nomuli.com/    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder